perjantai 18. joulukuuta 2015

On hanget korkeat nietokset...

Tässä on muutamana päivänä tullut vettä taivaalta alas melkein tauotta ja joulutunnelma ainakin omalta kohdaltani on täysin tiessään. Keskustassa käppäillessäni olen pannut merkille ettei tämä sateinen ilma ihmisiä estä rynnäköimästä muurinmurtajan tavoin keskustan kaupoissa. Itse pyrin välttelemään niintä parhaimpani mukaan, hermothan siellä menee rahojen lisäksi. Onneksi itse saan viettää jouluni erittäin tärkeän ystäväni kanssa. Eräs kaverini joskus kommentoi, että joulun voisi peruuttaa ja vietettäisiin uuttavuotta kaksi kertaa..

Lähes päivittäin olen kulkenut turun keskustassa ja olen ihmetellyt kauppatorin laidalla sijaitsevaa Forumin kauppakeskusta. Eihän siellä käy juuri ketään ja kauppojen vaihtuvuus sekä tyhjät tilat hipovat varmasti Turun, ellei koko Suomen kärki tilastoja. Sijainnissa ei pitäisi olla moittimista, onhan se aivan kauppatorin vieressä. Tuossa eräs päivä kävelin sen läpi ja eihän siellä ollut minun lisäksi kuin vartija sekä pari muuta ihmistä minun lisäkseni.

Huomiseksi mut on kutsuttu saunomaan, ja saan sillä reissulla kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun tarvii hoidella yksi pikku homma serkkuni suotuisalla avustuksella siinä ihan saunonta paikan vieressa.

Enpä jaksa naputella tänään enempää, pitän loppuun pari kuvaa viereisistä kauppakeskuksista. Forumista ja Hansakorttelista, ihan vaan vertailun vuoksi. Nautiskelkaa viikonlopusta huonosta ilmasta huolimatta!


Tunnelmia jouluisesta Hansakorttelista...

...ja Forum kauppakeskuksesta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti