lauantai 16. tammikuuta 2016

Lauantai-illan pohdintoja.

Valokuvaaminen on jäänyt nyt hiukan vähemmälle huonojen sääolosuhteiden takia. Joko on ollut liikaa pakkasta tai sitten on pyryttänyt lunta, jolloin kamerakävelyt ovat jääneet vähiin. Oli tossa yhden bändin keikkajuliste kuvan ottaminen joka suoritettiin Tinatuoppi nimisen kapakan takaloosissa.. No, mun mielestä kuvaus onnistui hyvin ja bändikin oli tyytyväinen lopputulokseen. Olen tyytyväinen siitä, että mua oikein erikseen pyydettiin kuvaamaan tämä juttu. 

Silloin kun lopetin viinan juonnin myös eräs kaverini aloitti viinattoman kauden samoihin aikoihin. Hän teki päätöksensä omalla tahollaan eikä meillä ole mitään vetoa asiasta. Ollaan naureskeltu että meillä on oma AA-siipi kantabaarissamme. Tällä viikolla kaveri sitten sortui ryyppäämään.. Ensin tietenkin vitsailin hänelle selkärangan puutteesta mutta loppupeleissä mulle tuli jotenkin pahamieli. Taitaa se viinapiru olla kova vastustaja joillekin. Liian kova. Meillä molemmilla on siis takana aikas kovaa alkoholin käyttöä. Itse aion jatkaa tätä tipatonta putkeani koska ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Eikä ole ikävä krapulapäiviäkään. Oloni on pitkästä aikaa mainio ja suuntaan aikani ja tarmoni muihin asioihin ryyppäämisen sijaan. Mielestäni olen tehnyt hyvän päätöksen.

Kuvausideoita olisi vaikka kuinka paljon mielessä, mutta niinkuin jo mainitsin, ei tässä säässä oikein nappaa kuvailla kauheasti. Tässä lopuksi pari kuvaa eiliseltä pikaiselta kävelyltäni lumisateen tauottua hetkeksi.

Lumenluonti kalustolla on piisannut töitä iltaan saakka.


Legendaarinen Tinis. Kantapaikkani. Nyt kyllä vain kahvinjuonti paikkana minulle. Mutta on siellä mukava käydä kavereita moikkaamassa etten ihan kotiini erakoidu.

Lopuksi vielä kuva Kekkosesta, joka ei liity tämän viikonlopun viettooni millään tavalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti