perjantai 22. huhtikuuta 2016

Kiireinen viikonloppu.

Aamulla olisi nukuttanut vielä, mutta herätyskello oli armoton. Ei siinä muu auttanut kuin suorittaa aamutoimet, pukeutua, heittää kamerareppu selkään ja lähteä liikkeelle. Näyttää olevan mulla keskustassa nykyään vakio rutiinit- torilta ostan erään leipomon kojulta pari jauheliha tai kinnkkupiirasta ja sitten suuntaan tinikseen kahville. Kahvittelujen jälkeen kävelin sovitulle kuvauskeikalle Turun maistraattiin. Kaverini menivät naimisiin. Suuret onnittelut vielä heille! Maistraatin jälkeen kävelin takaisin tinikseen, minne olikin kavereita saapunut jo mukava määrä. Huomenna pitäisi vielä mennä kuvaamaan mainitun pariskunnan varsinainen hääjuhla, missä esiintyy myös jo useasti kuvaamani Varietee83 orkesteri. Voi tulla mielenkiintoinen ilta...

Olen pannut tässä merkille yhden hauskaisen jutun: Tänäänkin on muutama henkilö tullut juttelemaan ja  kyselemään että "etkös sinä ole se valokuvaaja? Oletko tulossa keikalle vai vasta menossa?" Siis täysin tuntemattomat ihmiset ovat tällaisia kyselleet. Aluksi olin hiukan hämmentynyt, mutta taitaa se vain olla niin, että sinnikkäästi tekemäni kuvaustouhu on alkanut kantaa hedelmää ja olen alkanut saada mainetta keikkakuvaajana. Mitä sitä tässä kaunistelemaan: Tuntuu pirun hyvältä! On sitä tungettu vähän joka paikkaan ja kuvia räpsitty ja lähtelty jopa rajojen ulkopuolelle. No, takaisin maan pinnalle.. Näin aion jatkaa toistaiseksi ja julkisuudesta olen vain mielissäni. Hienoa kun joku arvostaa työpanostani edes hiukan. Taasen on myös kyselty mikä on paras ottamani kuva. Olen vastannut kyselijöille että aion ottaa sen huomenna. Nautiskelkaa viikonlopusta, vaikka ilma onkin hiukan epävakaa.

Meikäläinen Tiniksen alakerrassa keikan jälkitunnelmissa.
Kuvan ottanut Teija Lindholm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti