keskiviikko 24. elokuuta 2016

Syksy saapuu..

On ollut tässä kaikenlaista pikku askaretta, joten on kirjoittaminen jäänyt vähälle. Tossa kun lueskelin uutisia, mainittiin että lämpimät ilmat ovat tältä erää ohi. Syksy saapuu. Olen tässä mietiskellyt tätäkulunutta  vuotta kokonaisuutena.. Lopetin alkoholin käytön reilu vuosi sitten ja kaivoin kameran kaapistani ja aloin kuvata uudestaan vuosien tauon jälkeen. Ja siihen päätökseen olen ollut tyytyväinen! Keikka kuvaajaksi olen nyt näemmä sattuman oikusta profiloitunut ja pidän siitä kovasti, vaikka en ole steet-shootingia kokonaan lopettanutkaan. Nyt on ollut hiukan taukoa, mutta ensi perjantaina tarvii taas kaivella kamerasta asetukset kohdalleen kun olisi Turun kodittomien tukemiseen tarkoitettu tapahtuma mihin minua on pyydetty kuvaamaan. Lisäksi olisi vielä pari muutakin keikkaa sovittuna, mutta kerron niistä lisää sitten kun ne ovat ajankohtaisempia.

Nyt kun on ollut pieni tauko keikkakuvauksessa olen nyt, varsinkin kun illat ja yöt ovat pimentyneet, käynyt paljon öisin kuvaamassa. Se on mukava vastakohta kovaääniselle keikkakuvaukselle kun saa yksin kaikessa rauhassa kulkea ja kuvata. Näkee kotikaupunkini hiukan erilailla.

Olisi tässä kaikenlaista suunnitelmaa, mutta katsellaan niitä tarkemmin kun muutamat asiat selviää.

Nautiskelkaa syksystä ja sytyttäkää vaikka kynttilä luomaan tunnelmaa illan pimeyteen.

Pistetäänpä tähän muutama kuva öisestä Turusta illan päätteeksi.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti